HR kompetencia kutatás folyamata

A résztvevők szakmai fórumokon, online közösségi hálózatokon, személyes és munkakapcsolati köreinken, illetve ajánlásokon keresztül értesülhetnek a kutatásról.  

Az előkészítés során az alanyt egy rövid telefonos, vagy szükség esetén személyes megbeszélésben tájékoztatjuk a kutatás menetéről, céljairól majd megállapodunk az együttműködés időpontjában.

A résztvevő szakembert arra kérjük, hogy fogalmazzon meg egy olyan általa fontosnak ítélt, aktuális vállalati problematikát, amelynek kezelésében az ő HR tanácsadói kompetenciáiknak lényeges szerepe van. A konzultáció előtt és az után is rögzítjük a HR szakember megítélését, viszonyát az adott témával kapcsolatosan.

A kutatási együttműködés másfél óra időtartamban és három részben valósul meg:

• A konzultáció előtt a HR szakember néhány rövid kérdőívet tölt ki, amelyek az általa megfogalmazott témára vonatkoznak, valamint az egyéni reziliencia, az életszemlélet és a megküzdési stratégiák feltárására szolgálnak.

• Ez követően egy konzultációra kerül sor, amelyet a kutató vezet és témája a vezető által megfogalmazott problémakör.

• A konzultációt a témára vonatkozó kérdőív ismételt kitöltése követi.

A kutatási folyamat igény szerint nyomon követhető, fél évenként írásos összefoglalóban tájékoztatjuk a résztvevőket a munkánk állásáról, eredményeiről.

 Összefoglalás
 FolyamatKimenet
 Csatlakozás 

 

Scroll to Top